sobota, 23 sierpnia 2014

Kwiaty, kwiaty... Dużo kwiatów

Postanowiłam zebrać kilka zdjęć różnych zestawów z piernikowymi kwiatami zrobionych ostatnio przeze mnie w jeden zbiorczy post. Każda doniczka/koszyk zawsze jest inna, nawet jeśli wskazujecie wybrane kolory, zawsze staram się, żeby choć detalem różniła się od tej, którą już pokazywałam. Każda jest wyjątkowa i niepowtarzalna :) wiem, że przeglądacie zdjęcia i pokazujecie mi co mniej więcej miałabym dla Was wykonać. Dlatego dodaję wszystkie fotki, jakie udało mi się ostatnio wykonać. Zachęcam do składania zamówień i dziękuję za wszystkie złożone. Podaruj bliskiej osobie wyjątkowy, ręcznie wykonany prezent.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Coś Ci się spodobało? Masz pomysł, żeby było lepiej? Zostaw tu po sobie ślad :)