sobota, 28 grudnia 2013

Pierniki dedykowane

W tym roku w okresie świątecznym udało mi się zrealizować kilka ciekawych, nowych pomysłów. Wydawać by się mogło, że pierniki to po prostu pierniki, a jednak nadają się na wiele okazji, a wariacji na ich temat mam bez liku. Ostatnio widzieliście bałwanki, miski, misie-mikołaje, czy też proste i eleganckie serca, dzwonki, czy gwiazdy na choinkę. Dzisiaj, w zbiorczym poście, chciałam zaprezentować Wam choinki z logo dla firmy kolegi, kółeczka z życzeniami dla klientek salonu kosmetycznego koleżanki i tira, wręczonego szefowi firmy transportowej w ramach prezentu na spotkaniu wigilijnym. Mam nadzieję, że moje nowości podobają się Wam :) następne na pewno będą z logiem Lukrowni! Pozdrawiam słodko.








1 komentarz:

Coś Ci się spodobało? Masz pomysł, żeby było lepiej? Zostaw tu po sobie ślad :)