wtorek, 26 marca 2013

3, 2, 1...

I zaczynam! Zaczynam dzielić się z Wami swoją pasją. Chciałabym pokazać, co robię, póki co w wolnej chwili, a za jakiś czas może i przede wszystkim. Zaczynam blogowanie, temat dla mnie dość odległy, ale i fascynujący. Zaczynam chwilową, jak myślałam, przygodę, zamieniać na coś bardzo 'na poważnie'. 
Pierniczki pojawiały się w moim życiu od zawsze. Towarzyszyły mi podczas Bożego Narodzenia, wypełniały swoim niesamowitym zapachem wszystkie, nawet te najbardziej niedostępne domowe zakamarki. Były jednak i znikały. Od kilku miesięcy są ze mną praktycznie nieustannie. Jak zaczęła się ta przygoda? Opiszę prędko w jednym z kolejnych postów :) Czekam na sugestie z Waszej strony, komentarze i krzepiące słowa na początek.




8 komentarzy:

  1. Powodzenia....

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysłałam ze pierwsza napisze :(, no cóż... blog jest piękny, a jeszcze piękniejsze to co na nim widzę. Mi się podoba wszystko i kibicuje gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Blog jest ciekawy i jaki elegancki. Co za talent i wyobraźnia. Z niecierpliwością czekam na kolejne posty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta :) mam nadzieję, że w kolejnych postach Cię nie zawiodę! Pozdrawiam :)

      Usuń

Coś Ci się spodobało? Masz pomysł, żeby było lepiej? Zostaw tu po sobie ślad :)